In the middle of my bliss


Post- rock, keskin hatlarıyla belirlenememiş yapısı, deneyselliğe olan açıklığı ve post- rock yapan grupların özgünlüğü ile her zaman için ilgimi çeken bir tür oldu. Müziği keşfetmeye post- rock grupları sayesinde başladığımı söyleyebilirim. Bundan dört yıl önceki, sabahtan akşama kadar Sigur Ros dinlediğim dönem hala aklımda.

Ufak bir toplama albüm yapmaya karar verdiğimde çıkış noktası olarak elimde sadece, o dönemimden kalma müzikleri ve yeni keşfettiğim post- rock parçalarını paylaşma arzum vardı. Bir kaç parça post- rock'ın dışında kalsa bile o dönemimde bana eşlik ettiği için albüme dahil ettim. Çeşitlilik oluşturmak adına aynı gruptan çok fazla parça almamaya çalıştım. İsmini ise Joseph Campbell'in 'Follow your bliss' sözüne ithafen, 'In the middle of my bliss' koydum. Belki de 'beginning' daha uygun olacaktı ama bu kişisel toplama albümdeki parçaların çoğunu hala dinlemeye devam ettiğim ve bazılarını ise bir kaç arkadaşımın tavsiyesi ile yeni keşfettiğim için böylesini tercih ettim.

Kapağın tasarımındaki tüm emek ise Ufuk Barış Mutlu'ya ait.

Kapak tasarımı konusunda sanatını esirgemediği için Ufuk Barış Mutlu'ya, keşiflerimde yardımcı olduğu için Rammy'e ve Hemi Behmoaras'a teşekkür ederim.

Birleştirildiğinde üç saate yakın olan bu toplama albümü aşağıdaki rapidshare linkinden indirebilir ya da mixcloud üzerinden dinleyebilirsiniz.

Rapidshare

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder