Tamer Sağır - B'nin Şiiri

Çam devrildi, son görmelerim diye paniğim
Çantasına attığım muskaları görürse diye annesi
Bahar gelmiş, yeni bir darbe planı yapılmış; bana ne
Dürüp kalbimi soktum en sevdiğim kitabın içine
Ama yok; haberin var mı olandan bitenden.

Şu günlerde hep mısır çarşısında geziyorum
Hep sultanahmet'te ; hangi çiçek ne zaman açar solar
Hangi baharatın fiyatı ne kadar biliyorum
En çok huş ağacının yere serilişini seviyorum.
Bakırcılar, tenha kalabalıklardaki çocuklar
Reşit bir hikayeye burun kıvırmış aşklar ve aşklar...
Ve hep sordum seni; gelenden gidenden

Annemden dayak yemem bu yaşta ya da tokatını Allah'ın
Sabit olan her şey çürür diye gezdirdiğim canım
Güneşe çıkan kedi ve köpeklerin mutluluğuna ağlamamdan az çok.
Duygusal bir günahkârım bu aralar, "romantik" bir şirk
Yine de Allah büyüktür dedim hep içimden içimden

Benim odama artık melekler inmiyor; ne bu cennet budalalığı
Anlamadığım pek çok şey var geceleri yatağımı döndüren
Geceleri,rüyama giren şeyhim dua et diyor bol bol ve unut
Ben aşk'a çıkan kelimeleri buluyorum sözlükten.

Tamer Sağır / Kırçıl.

2 yorum:

  1. google da tamer sağır şiiri diye arama yaptım ve ik sayfa burası çıktı. paylaştığınız için teşekkür ederim. çok güzel şiirmiş.çok sevdim.

    YanıtlaSil