Rüya: 28 Ocak 2012 Gecesi

Tor'un filmine yardım ettiğim bir günün sonunda saat oldukça geç olmuştu ve bende Tor'un evinde kaldım. Gece rüyamda, Tor'un bir akrabasını gördüm. Adam, kendi bedenini, derisini, etini, sucuğa çevirip sonra kesip kesip satıyordu. Hatta bu kesim sırasında kendisini şişe geçirtiyor, döner bıçakları ile kesilirken çığlık çığlığa acı çekiyordu. Ben bu iğrenç görüntü karşısında korktuğum sırada Tor yanıma gelip aslında olayın göründüğü kadar iğrenç olmadığını, böyle bir şeyin gerçek olamayacağını söyledi. Ben ilk başta Tor'un söylediğine inanamadım çünkü kendi gözlerimle bakınca çok gerçekçi duruyordu. Bir süre Tor'a inanmak ile inanmamak arasında boğuşurken, şişe geçirilmiş adamın aslında prize bağlanmadığını gördüm. Adamın fişi elektriğe bağlı değil, zeminde öylece duruyordu. Bunu görünce derin bir nefes aldım ve Tor'a inandım.

Sabah uyandığımda ilk işim bunu Tor'a anlatmak oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder