'Erol Adıgüzel' Hakkında Düşünmek

Erol Adıgüzel, Ağrı'da yaşayan ve işten atıldıktan sonra on dört yıl boyunca Sayısal Loto'nun bütün ihtimallerini yazmaya başlayan, bu binlerce sayfalık, milyonlarca ihtimali barındıran çalışmasını da on ciltte toplayan bir vatandaşımız.

Beş dakikada kodlanabilecek ufak bir bilgisayar kodu ile halledilebilecek bir iş için on dört yılını verebilen birinden söz ediyoruz. Belki de çevresinin söylediklerine kulağını tıkayıp, belki de çevresinden gizli gizli on dört yıl boyunca, her gün saatlerce kendisini sayılar, ihtimaller yazmaya adamış biri.

Bu kesinlikle bir aptallık hikayesi değil, belki müthiş bir delilik hikayesi olabilir ama bana bir noktada oldukça insani geliyor.

Hayatını bir şeye adayabilen, bu cesareti de azim ve sabır ile birleştirebilen pek insan tanımadım. Neticesinde çevresi tarafından onaylanması için insanlığa daha yararlı ya da daha ulvi bir amacı mı olmalıydı, diye düşünüyorum. Kendi varoluşunu dilediği gibi anlamlandırabilmesi bile bana yeterince ulvi geliyor.

Buradan kendisine, galiptir aslında mağlup olan diyor ve sevgilerimi içtenlikle iletiyorum.

Haberin kaynağı ve ekşisözlük yazarlarının yorumları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder